DoubleClick for Publishers (DFP) – Genel Bakış

DoubleClick for Publishers (DFP), Google’ın küçük işletmeler ve üst düzey yayıncılar için sağladığı ileri düzey bir reklam sunumu teknolojisidir.

Her şeyi yapabildiğiniz tek bir sistem:

  • Google’ın alt yapısına dayalı tutarlılık
  • İş akışı – Mevcut envanteri yönetmeye uygun, kullanımı kolay sistem
  • Geniş veritabanına entegrasyon (Google AdSense ve DoubleClick AdX)
  • Gösterimlerinizden para kazanma (Monitizasyon)
  • Her bir gösterimi optimize etme
  • Reklam alanlarınızın tümüyle doldurulmasını garanti eden dinamik yerleştirme sistemi

DFP Premium ve DFP Small Business arasındaki farklar nelerdir?

DoubleClick Premium Business
  • 5 Kademeli Reklam Birimi Hiyerarşisi
  • Karmaşık Kilit Nokta Hedeflemeleri
  • Gelişmiş Video Reklam Trafik İşlemleri
  • Sayfa Dışı/Yer Paylaşımı
  • İleri Seviyede Özelleştirilebilen Raporlama (Tekil Kullanıcılar Dahil)
  • DFP Kitlesi (Yeniden Pazarlama Eklentisi İle)
  • Tüm Sayfa Görüntülemeleri Fonksiyonu
  • Reklam Sarmalayıcılar
Devamını Oku
DOUBLECLICK SMALL BUSINESS
  • Ücretsiz entegrasyon
  • Hızlı ve kolay uygulama
  • DFP Premium’a yükselme yolu
  • Yepyeni Google API platformu eklentisi
  • Google AdSense ve DoubleClick AdX entegrasyonu
Devamını Oku

© 2017 TOTALMEDIA LTD. ALL RIGHTS RESERVED.                SITE BY PURPLEBRAND